Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M11i34r53o10s44l94a22v 66Š86e74j54n48a 2161117138162

komický pan Řežábek,

nám o kus niže sdělil, že v Číně vládnou komunisti, a proto je Čína komunistická. Tak jo. Z tohoto pohledu je Česko socialisticé, protože tu vládnou socani, a ještě předloni bylo nagyovské, protože to tu řídila jistá sekretářka premiéra.

Panu Řežábkovi vůbec nedochází, že v Číně praktikují tvrdý kapitalismus se všemi tržními "výdobytky" první poloviny 20.století. Například u nás tehdy v demokratickém Československu proběhla duchcovská stávka (4 zastřelení stávkující).

0/0
6.11.2014 8:01

J12a16n 27Ř40e71ž47á92b31e69k 4403631452363

Tak jednak jsou zde sociální demokraté....v tom je malinko rozdíl. K paní Nečasové se vůbec vyjadřovat nehodlám.Z hlediska občanských svobod a politického systému Čína komunistická je. Demokracie je primárně politický termín, ekonomicky až následně.

0/0
6.11.2014 9:12

J87i32ř56í 67J72i76r18o82u53d83e31k 8656639474774

Sprostota=hloupost. Vykládat ,,učení se" ekonomic. stabilitě, tedy jak toho lze také dosáhnout, je pro Vás vlastizradou? Budˇ jste nic nepochopil, nebo vědomě a účelově překrucujete!Nejste ani první, ani poslední. Přesně v intencích ,,chvalozpěvů" páně Klouzka a Chrnimíra8-o;-O:-P

+2/0
6.11.2014 6:54

J84a44n 30Ř36e80ž18á64b53e88k 4253971622413

Společenská a ekonomická stabilizace jsou dvě různé věci. Miloš Zeman se učil dle svých slov tomu prvnímu.

0/0
6.11.2014 9:13

J31a40r14a 40R76a40n98k 1511966809421

Dobry ptak si do vlastniho hnizda nekali, rikal muj deda. Skoda, ze pana Zemana rodice nevychovali lepe. Je to dost ostudne, v CR je nejlevnejsi porno industrie podle statistiky, proc si neval na musku tento nesvar? Nebo jak zmenit imigracni zakon, pokud ho nezmeni, bude muset postavit byty pro nove uprchliky. Mel take vysvetlit, jak to bude s pratelstvim se Saudi....ale ne, on se musel vyjadrovat jako nadenikRv

http://zeenews.india.com/news/czech-leader-sparks-uproar-with-foul-mouthed-interview_1494042.html

0/−2
6.11.2014 6:48

P33ř93e32m58y31s95l 73Š18k98a24l46o34u19d 3378631286339

Trefně napsáno. Je nutné o tom mluvit. Toto nemůžeme akceptovat.

+2/−1
6.11.2014 1:44

P78e67t52r 74S23t76u61c22h79l89í88k 2323483362879

Máte pravdu , karma. A to bych k tomu přidal ještě tu párty na Rhodosu ,které se prezident zúčastnil se svými putinovskými přáteli.R^ To už opravdu hraničí s velezradou.

+1/−2
6.11.2014 0:19

J63i87ř12í 85Ř84e15z31n91í50k 4882632263845

Vy chcete skutečně obvinit z velezrady někoho na pronesení nějakého názoru?

+3/−2
6.11.2014 0:21

J16a94n 12Ř22e22ž74á72b38e38k 4673201272703

Ústava ČR velezradu definuje jako jednání prezidenta republiky směřující proti svrchovanosti a celistvosti republiky, jakož i jejímu demokratickému řádu. Zemanovo učení se stabilizaci společnosti v Číně by mohlo druhou část definice naplňovat. Nikdo z nás tu myslím není ústavní soudce, aby toto mohl posoudit. NIcméně názor si na to udělat lze.

+1/0
6.11.2014 1:06

J46i51ř15í 84Ř84e59z87n57í69k 4302352773425

Tak za jednání proti demokratickému řádu nelze v žádném případě považovat výrok, který byl pronesen tísíce kilometrů za hranicemi ČR a určený zcela jinému publiku. Snad by za takový výrok mohla být považována výzva k povstání českého lidu vůči všeobecně nenáviděné vládě.

Ale jediným způsobem, který by prezident v rámci svých kompetencí mohl nějak konat proti demokratickému řádu, tak by mohlo být toliko odmítnutí vypsat termín řádných voleb.

0/0
6.11.2014 8:04

J27a56n 74Ř11e84ž59á59b75e16k 4833871762203

Že byl nějaký výrok pronesen za hranicemi ČR k jinému publiku, kterému se Zeman chtěl zalíbit, jej nečiní o nic méně trestuhodný. Podíváte-li se na kompetence prezidenta dané ústavou, tak zjistíte, že těch způsobů je mnohem víc. Demokracie je totiž mnohem více než schumpeterovské pouze volby. Navíc volby můžou být i předčasné a velezrada to není, ale to už je spíše detail, který jste na mysli asi neměl :-)

0/0
6.11.2014 16:33

J72a63r58a 35R30a91n68k 1241686799861

to neni za proneseni nazoru, tvrdohlava, jesitna hloupost a k tomu jeste vulgarni.

0/0
6.11.2014 6:49

J65i13ř13í 38Ř37e45z73n76í44k 4792572253625

Vy chcete za tvrdohlavou vulgární ješitnost někoho soudně stíhat?

0/0
6.11.2014 7:47
Foto

O36t81t59o 66Č94e39r66n27ý 3185745867342

Obamma má také své přátele a ti za ním navíc musí do Washingtonu. Rozporuje to někdo?

+1/−1
6.11.2014 0:26

J97a43r10a 42R18a27n57k 1761876449801

Co ma Zemanova sprostota spolecneho s Obamou?

0/0
6.11.2014 6:50
Foto

O55t31t48o 69Č20e20r41n40ý 3255475947972

Jednoduše: když někomu vadí, že jede na Rhodos, jinému může vadit, že někdo jiný leze za Obamou do D.C.

0/0
6.11.2014 9:17
Foto

V47l41a12d29i38m22í68r 57Ř38e26h13á38k 5118728430351

Z hlediska vyššího principu mravního odsuzuji chování Miloše Zemana, z důvodu že:

tak jako se vražda chápe úmysl spáchat nebezpečný zločin zabití, pak lze právem soudit, že Zeman svými záměrnými vulgaritami spáchal ve vrcholné politice v rozhlasovém pořadu ,,Hovory z Lán" "vraždu na etice, dále úmyslného znevážení spisovného českého jazyka, znehodnocení prezidentského úřadu v případě výrazové kultivovanosti tj. osvojení dostatečného bohatství výrazových prostředků kultivovaného jazyka spisovné češtiny, a v neposlední řadě i neochoty připustit, že jako vrcholný zástupce státu se dopustil perzifláže nejen České státnosti, ale České republiky samotné.

+4/−4
5.11.2014 21:58

J61i10ř48í 74Ř91e10z13n44í56k 4692562173755

Úžasné, co všechno dokázal MIloš Zeman spáchat třemi slovy.

+6/−3
5.11.2014 23:02

J43i71ř85í 12Ř45e62z11n16í96k 4282632283865

Z nichž dvě jsou  na Valašsku a Kladsku pouhá dívčí jména.

0/−2
5.11.2014 23:46

A51d39a27m 19S67t46a75v16a 5778247986301

"...jen si chtěl u Číňanů šplhnout...": Autore, jste už x tý, který tento nesmysl opakuje. Můžete mi prosím vysvětlit smysl Zemanova šplhání u Číňanů? A co by on z toho šplhání měl jako mít?

+5/−4
5.11.2014 21:45

J16a46n 37Ř66e72ž68á64b61e81k 4933541272363

Nevím, proč to dělal. Nechápu spoustu kroků Miloše Zemana, jen říkám, jak by to mohlo být. Každopádně jeho slova se mi zdají nehodná prezidenta demokratické země, která 40 let žila pod komunistickým jhem.

+3/0
5.11.2014 22:00

J65i20ř42í 28Ř63e80z83n55í15k 4582732263465

My jsme žili pod nějakým komunistickým jhem? V každém případě platí, že jsme měli, co jsme chtěli, abychom zakryli zločiny proti Němcům.

0/−5
5.11.2014 23:04
Foto

M11a20r41t68i65n 56P86e80š38e25k 7721498344595

1948-89, ale chápu pro vás to nebyli ti praví komunisti.

+1/0
5.11.2014 23:36

J98i66ř14í 57Ř84e10z81n12í35k 4422862233435

Nikdy ale nepřestalo platit, že zdrojem veškeré moci ve státě je lid. Byl to problém lidu, nikoliv komunistů. Ti dělali pouze a jenom to, co jim lid dovolil.

0/−5
5.11.2014 23:48
Foto

M24a74r11t87i63n 49P35e66š53e30k 7221388974395

Aha a proto byla v komunistické ústavě zakotvena vedoucí úloha KSČ.

+4/0
5.11.2014 23:53

J54i37ř93í 68Ř78e39z31n84í87k 4102112883265

To, co je psáno, nic nemohlo změnit na faktickém stavu věcí.

0/−5
6.11.2014 0:08

J63a98n 83Ř97e81ž51á23b72e16k 4363371192103

komunistický režim 1948 - 1989  za jho opravdu považuji. Odsuny však za trestuhodné považuji rovněž..nebo minimálně způsob jejich provedení a rozsah

+1/−1
5.11.2014 23:39

J97i91ř54í 46Ř90e28z86n70í37k 4742412723175

Nejhezčí bylo, když si čeští přistěhovalci do Sudet stěžovali, že jim komunisti vzali půdu, kterou oni zase vzali Němcům.

A k tomu komunistickému jhu, zkuste si zjistit, kdo chtěl znárodnění filmu a divadel. A kdo všechno to navrhoval.

+1/−2
5.11.2014 23:52
Foto

M83a22r38t85i11n 86P73e33š70e67k 7681318404855

Vy by jste měl zase navštívit doly v Jáchymově, aby jste vyděl co dokázali komunisté dělat vlastnímu obyvatelstvu, které s komunisty nesouhlasilo.

+2/0
5.11.2014 23:58

J83i65ř47í 10Ř65e59z78n40í38k 4402502183815

Jenom se divím, že v tom Jáchymově nebyla absolutní většina populac te? To měli komunisté tak málo nesouhlasících obyvatel? A že by Ctirad Mašin byl v Jachýmově toliko za nesouhlas s režimem, tak to bych se divili taky.

A co když to bylo trochu jinak, třeba že v Jáchymově se ocitli ti nesouhlasící jenom proto, že s nimi nesouhlasila podstatná část populace. Kdyby se za ně postavila, tak by ty nesouhlasící do toho Jáchymova nikdo nedostal ani heverem. Co prohlásil Havel po r. 1989: Všichni jsme vinní.

+1/−3
6.11.2014 0:16

J12a54r36a 33R52a34n73k 1671106439301

to nebyl jenom Jachymov, to byla take Pribram (otec tam dva roky pracoval jako elektrotechnik, to co vypravel se nedalo pochopit)

http://cs.wikipedia.org/wiki/N%C3%A1pravn%C4%9B_pracovn%C3%AD_t%C3%A1bory_p%C5%99i_%C4%8Deskoslovensk%C3%BDch_uranov%C3%BDch_dolech

0/0
6.11.2014 6:56

J35i50ř45í 76Ř37e33z84n24í60k 4412122143895

Nebylo by rozumnější tedy sdělit, co vám vlastně otec vyprávěl?

0/0
6.11.2014 8:10

J74a74n 23Ř38e53ž82á97b44e91k 4143711772443

Je irelevantní, kdo to navrhoval za třetí republiky. Já jsem hovořil o období 1948 - 1989 - tehdy zcela suverénně vládli komunisté

+1/0
6.11.2014 0:00

J43i26ř96í 66Ř28e83z32n27í73k 4252232123135

Tak napřed ten lid naprosto dobrovolně ve své absolutní většině odevzdá moc komunistům, aby mu pomohli zakamuflovat vylikvidování Němců,  a ti zase naprosto dobrovolně tu moc odevzdají lidu zpět a vy tomu říkáte jho? Kdyby ten lid jednou nepřišel do práce, tak by se ti komunisti ihned klidili od válu.

0/−7
6.11.2014 0:07

J14i55ř36í 57Ř49e10z49n46í58k 4772202443235

Irelevantní to zase tak úplně  není, ti komunisti pak v Únoru prohlašovali a měli svým způsobem pravdu, že jim jde toliko o důslednou realizaci Košického vládního programu.

0/−2
6.11.2014 0:18

J27a45n 84Ř43e45ž72á97b91e88k 4673271932223

Obsahoval košický vládní program justiční vraždy, násilné kolektivizace a vystěhování tisíců lidí z jejich domovů? Nemyslím. 99% společnosti nemá právo násilně nutit svůj názor zbývajícímu 1% stejně, jako by na to nemělo právo to 1% i kdyby se dostalo k moci. Pokud tím nikoho neomezovali, měl je režim nechat být. Demokracie se z Čech začala stahovat již v roce 1946 a v roce 1948 již jen z hranic zamávala a na 40 let odešla. Komunistický režim byl odporný. Odebíral lidem osobní svobody a popravoval je za jiné názory. To neospravedlní nic.

+2/0
6.11.2014 1:12

J27i81ř71í 10Ř58e10z36n50í78k 4512182443645

Obsahoval.

0/0
6.11.2014 7:58

J70i37ř97í 84Ř47e86z31n14í65k 4852412403795

Ještě bych upozornit, že momentálně se mnozí snaží násilně vnutit, tedy prostředním hrozby soudního postihu, prezidentu Zemanovi, jak má mluvit.

0/0
6.11.2014 8:07

J50a13n 20Ř24e86ž18á62b36e81k 4673731582283

Ne neobsahoval, přečtěte si ho a uvidíte.

0/0
6.11.2014 9:15

J20i18ř72í 47Ř93e76z97n80í11k 4692932143305

Že by Košický vládní program neobsahoval retribuční soudy, konfiskaci majetku kolaborantů a vylikvidování Němců?

0/0
6.11.2014 12:27

J39a72n 17Ř60e95ž40á69b78e59k 4323401632643

ale já nemluvím o Němcích....komunisté v 50. letech vraždili příslušníky vlastního národa...to souviselo s třídními nepřáteli, nikoli s druhou světovou válkou...

0/0
6.11.2014 18:33

M98a80r37t88i69n 34S35v29o75b22o41d28a 7919647412975

Pro vás komunisty je to samozřejmě nepochopitelné.

+2/0
6.11.2014 1:21

P48a43v25e19l 66V77e89r29n30e70r 1423883482607

njn, s cinou obchoduje cely svet, vyznamni svetovi politici tam lesti kliky ob den, jen ten nas prezident tam podle nekterych jedincu nesmi jezdit, protoze nekde psali, ze cina je pry komunisticka.

+5/−3
5.11.2014 21:38

J84a42n 83Ř39e76ž27á53b22e10k 4693771102633

Že se někdo jiný nechová správně Miloše Zemana v mých očích vůbec neomlouvá. Čína komunistická je.

+4/−2
5.11.2014 22:02
Foto

O59t75t42o 14Č74e37r80n20ý 3885245537962

A byl jste tam? Já tam jezdím často ....

0/−2
5.11.2014 23:33

J30a89n 18Ř68e97ž90á46b79e25k 4363971432623

Nebyl. Pletu se? Nevládne již Číně komunistická strana a jsou tam již dodržována lidská práva?

+4/0
5.11.2014 23:40

J87i24ř54í 35Ř42e54z41n65í24k 4402522863665

A kde jsou dodržována lidská práva?

+1/−4
5.11.2014 23:53

J66a60n 67Ř49e95ž27á39b41e55k 4363451532113

To není odpověď. Že se nějak chová velké množství států z toho nedělá nic správného. Nehodlám tu jmenovat žádný stát, neboť z Vaší otázky je silně cítit připravená negativní reakce na vše co řeknu :-)

+2/0
6.11.2014 0:01

J78i40ř30í 47Ř32e76z98n51í86k 4232352843555

No tak potom ovšem proč speciálně jste vysazen na tu nebohou Činu. Proč Číňani musí a ostatní státy nemusí.

+1/−3
6.11.2014 0:20

J68a22n 41Ř15e59ž64á80b40e33k 4853221752403

Nejsem vysazen na Čínu...ta se od jiných nedemokratických zemí zas tak neliší...vadí mi Zemanova slova a činy tam.

+2/0
6.11.2014 1:14



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.